سیستم کنترل در سراشیبی (DAC) و کنترل در سربالایی (HAC) آشنا شوید
لینک های وب

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانستنیهایی در مورد نگهداری خونرو و مطالب مرتبط به خودرو و آدرس danestanihayekhodro.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ازار آپشن ها و امکانات متعدد و گاها سیستم های که در رانندگی در مسیرها و شهر کاربردی ندارند داغ است و به ابزاری برای رقابت خودروسازان تبدیل شده است.فروش خودرو، این سیستم‌های هوشمند کمکی و الکترونیکی متعددی که برروی مدل‌هایSUV  نصب می‌شوند امروزه می‌توانیم بعضی از این سیستم‌های کمکی را در SUV‌های کوچک و جمع و جور نیز مشاهده کنیم و ظاهرا مشتریان هم به وجود این آپشن‌ها در اتومبیل خود اهمیت زیادی می‌دهند؛ حتی اگر از آن استفاده نکنند!

HACکه از سرواژه های عبارت Hill-start Assist Control گرفته شده است، به راننده کمک می کند تا زمانی که در یک سراشیبی متوقف است و قصد دارد شروع به حرکت به سمت بالا کند، از حرکت رو به عقب خودرو جلوگیری شود.

سیستم Downhill Assist Control یا همان کنترل پایین آمدن از سراشیبی، یکی از تجهیزاتی است که در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از کمپانی‌های خودروسازی قرار گرفته و معمولا این سیستم را علاوه بر شاسی‌بلندهای بزرگ و فول‌سایز، روی SUV‌های جمع و جور شهری نیز عرضه می‌کنند که با نام‌های اختصاری مختلفی از جمله DAC و یا DSR شناخته می‌شود.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 شهريور 1395 | 11:59 | نویسنده : ǞɱiЯ৸ΦsęiП |

زمستان با تمام زیبایی‌های ذاتی‌اش، یکی از فصل‌های سخت و دشوار برای دارندگان خودرو است. چرا که هوای سرد زمستان یکی از دشمنان ماشین‌ها بوده و عملکرد خودرو را با مشکلات ریز و درشتی روبرو می‌کند.

اما شما با ۱۵ ترفند ساده می‌توانید بسیاری از این مشکلات را نابود کنید.


برچسب‌ها: زمستان

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 11 شهريور 1395 | 18:4 | نویسنده : ǞɱiЯ৸ΦsęiП |